Regulamin
Niniejszy regulamin określa warunki i zasady współpracy w ramach najmu stoiska – półki w Regale, sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu stacjonarnego Regał.
Definicje:
RGŁ: Regał, działalność prowadzona przez Spółkę z o.o. SAPART ul. Al. Jerozolimskie 81/7.10 02-001 Warszawa,z siedzibą w Elblągu 82-300 przy ul.Hetmańska 8a. NIP 7011052381 REGON 520007548. Dokumentacja przechowywana jest w Sądzie Rejonowym dla M.ST. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 921457. Kapitał zakładowy 10 000,00 zł.
Najemca / klient: osoba fizyczna,nie będąca przedsiębiorcą wynajmująca stoisko w sklepie RGŁ, do sprzedaży swoich Towarów.
Użytkownik: Osoba korzystająca z platformy internetowej RGŁ w celu sprzedaży Towaru, zamieszczonego na Regale w sklepie.
Stoisko / Półka: Wynajęta przestrzeń w sklepie RGŁ, na której Najemca wystawia swoje rzeczy do sprzedaży przez RGŁ.
Sklep RGŁ: Sklep stacjonarny Regał znajdujący się w Elblągu ( adres dostępny na stronie internetowej www.wynajmijregal.pl )
Strona internetowa: Strona internetowa www.wynajmijregal.pl, na której Najemca dokonuje rejestracji swojego konta oraz za pośrednictwem, której Najemca dokonuje wpłaty za wynajem półki/stoiska.
Towary / Produkty: Są to przedmioty wystawione do sprzedaży przez Najemcę, za pośrednictwem RGŁ.
Kupujący: osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Towaru w RGŁ.
Rejestracja: Formularz do uzupełnienia z listą / ilością towarów, które najemca chce sprzedać poprzez Regał. Wszystkie towary przeznaczone na sprzedaż przez RGŁ powinny znaleźć się w formularzu. Lista towarów wprowadzona w formularzu musi zgadzać się ze stanem faktycznym na Półce./Stoisku. Formularz stanowi integralną część regulaminu Sklepu Regał.
Rejestracja: Rejestracja konta klienta RGŁ która dokonywana jest poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie internetowej www.wynajmijregal.pl lub stacjonarnie w sklepie RGŁ.
Formularz: Formularz do uzupełnienia z listą / ilością towarów, które najemca chce sprzedać poprzez Regał. Wszystkie towary przeznaczone na sprzedaż przez RGŁ powinny znaleźć się w formularzu. Lista towarów wprowadzona w formularzu musi zgadzać się ze stanem faktycznym na półce/stoisku. Formularz stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
Rezerwacja: Rezerwacja półki/stoiska w Sklepie RGŁ dokonywana jest przez przydzielenie odpowiedniego stoiska i określenie terminu najmu, poprzez stronę internetową www.wynajmijregal.pl lub stacjonarnie w Sklepie RGŁ.
Regulamin:niniejszy regulamin RGŁ
Godziny pracy Sklepu RGŁ: godziny otwarcia Sklepu RGŁ dostępne są na stronie internetowej www.wynajmijregal.pl oraz stacjonarnie w sklepie Regał.
Cennik: Cennik RGŁ dostępny jest na stronie internetowej www.wynajmijregal.pl oraz stacjonarnie w sklepie Regał.
I. Najem Stoiska / Półki
- Aby wynająć Półkę/Stoisko w Sklepie RGŁ, należy dokonać Rejestracji, a następnie Rezerwacji na stronie internetowej wynajmijregal.pl lub bezpośrednio w Sklepie RGŁ.
- Okres najmu za Półkę/Stoisko naliczany jest w dniach. Każdy dzień najmu rozpoczyna się od godziny otwarcia Sklepu RGŁ, bez względu na godzinę wystawienia towaru na Półkę/Stoisko przez Najemcę.
- Opłata za najem Półki/Stoiska naliczana jest w okresach tygodniowych. Minimalny okres najmu to jeden tydzień. Długość najmu najemca określa podczas rezerwacji na stronie internetowej lub podczas rejestracji dokonywanej stacjonarnie w Sklepie RGŁ.
- Opłata za Półkę/Stoisko pobierana jest z góry, za cały okres najmu poprzez dokonanie płatności na stronie internetowej wynajmijregal.pl lub stacjonarnie w sklepie RGŁ. Półka/Stoisko rezerwowana/e przez stronę internetową musi być opłacona przelewem, natomiast Półka/Stoisko rezerwowana/e stacjonarnie w sklepie RGŁ opłacana jest na miejscu w formie gotówki lub kartą płatniczą. Okres najmu nalicza się w ramach godzin pracy sklepu RGŁ.
- Najemca, dokonując rezerwacji i opłaty na stronie internetowej lub w sklepie RGŁ akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
- Najemca, dokonując rezerwacji, określa termin oraz rozmiar Półki/Stoiska. Półka/Stoisko przydzielane jest automatycznie przy rezerwacji internetowej , natomiast rezerwując stacjonarnie jest możliwość wyboru Półki/Stoiska.
- Okres najmu nalicza się zgodnie z dokonaną rezerwacją Półki/Stoiska.
- Najemca, w okresie najmu, wystawia swoje Towary na wynajmowanej Półce/Stoisku, na zasadach wymienionych w Regulaminie.
- Najemca w pierwszy dzień najmu Półki/Stoiska ma możliwość przyniesienia towaru od godziny otwarcia Sklepu RGŁ do 1 godziny przed zamknięciem.
- Najemca, wyraża zgodę na naliczenie przez RGŁ prowizji, zgodnie z niniejszym Regulaminem, za pośrednictwo w sprzedaży Towarów.
- Najemca jest zobowiązany wprowadzić w formularz listę towarów, które zamierza sprzedać na wynajętej Półce/Stoisku. Towary powinny być czyste, estetyczne, nieuszkodzone. Najemca wypełnia Formularz stacjonarnie w Sklepie RGŁ lub na stronie internetowej wynajmijregal.pl . Najemca ma obowiązek podpisać listę Towarów, jest to równoznaczne z potwierdzeniem że towary wymienione na liście znajdować się będą na wynajętej Półce/Stoisku.
- Towary, które znajdują się na Półce/Stoisku, a nie zostały wpisane w formularzu, będą usuwane i nie będą przyjmowane.
- Metki cenowe przygotowuje pracownik Sklepu RGŁ, na podstawie poprawnie wypełnionego przez Najemcę Formularza.
- Za ometkowanie i zabezpieczenie klipsami antykradzieżowymi sprzedawanego towaru odpowiada Najemca. Akceptowane są wyłącznie metki cenowe dostarczone przez pracownika Sklepu RGŁ, które służą poprawnej identyfikacji sprzedającego i rozliczenia z Najemcą.
- Najemca rejestrujący się online, ma prawo do zmiany cen swoich towarów raz w tygodniu tylko i wyłącznie na stronie internetowej. Po wpisaniu nowych cen online, należy przyjść do Sklepu Regał, odebrać od pracownika Sklepu Regał nowe etykiety cenowe, a następnie pozmieniać je. Jedynie po tych czynnościach ceny zmienione online będą aktywne.
- Najemca wynajmujący Stoisko/półkę stacjonarnie ma prawo raz w tygodniu zmienić ceny towarów tylko i wyłącznie stacjonarnie po uprzednim poinformowaniu pracownika Sklepu Regał. Następnie otrzymuje nowe etykiety cenowe, i zmienia je na swoich towarach . Klient ma obowiązek wypisać na Liście rzeczy zmienione ceny.
- Najemca jest zobowiązany opróżnić wynajmowaną Półkę/Stoisko w dniu zakończenia najmu, najpóźniej godzinę przed zamknięciem Sklepu RGŁ w ostatni dzień najmu.
- W przypadku przedłużenia najmu, poprzez wypełnienie nowego formularza na Stronie Internetowej lub stacjonarnie w Sklepie RGŁ oraz uiszczeniu odpowiedniej opłaty, Najemca ma obowiązek przenieść towary na wskazaną Półkę/Stoisko przez Sklep RGŁ, najpóźniej godzinę przed zamknięciem Sklepu RGŁ.
- W przypadku niedopełnienia obowiązków określonych w pkt.12, pkt.15, pkt.16, RGŁ ma prawo do opróżnienia Towarów z Półki/Stoiska i przechowywania ich za dodatkową opłatą, zgodnie z cennikiem RGŁ, tj. 10 zł za każdy dzień przechowywania.
- Najemca ma możliwość donoszenia lub zabierania Towarów z wynajmowanej Półki/Stoiska, poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej lub bezpośrednio w Sklepie RGŁ. Najemca umieszcza lub zabiera towar w obecności pracownika Sklepu RGŁ. Najemca wraz z pracownikiem Sklepu RGŁ mają obowiązek podpisania listy przyniesionych lub zabranych towarów z Półki/Stoiska. Listę towarów przygotowuje pracownik Sklepu RGŁ.
- Dostępne są następujące wielkości Półek/Stoisk:
-Półka/Stoisko rozmiar S. do 30 szt odzieży ( 30 wieszaków/rzeczy )
-Półka/Stoisko rozmiar M. do 60 szt odzieży ( 60 wieszaków/rzeczy )
-Półka w szklanej gablocie 37cm x 30cm x 38 cm
- Półki mogą służyć do sprzedaży butów, torebek, cd, książek i akcesoriów. Żaden towar nie może wykraczać poza powierzchnie Półki/Stoiska.
- Najemca oświadcza, że towary stanowią Jego wyłączną własność, nie są obciążone prawami, roszczeniami osób trzecich. Nie są przedmiotem postępowań sądowych, zabezpieczających, w szczególności nie są przedmiotem zastawu.
- Zabrania się umieszczania Towarów poza Półką/Stoiskiem.
- RGŁ zastrzega sobie prawo do wyboru i umieszczenia Towarów poza wynajętą Półką/Stoiskiem, w celu wyeksponowania wybranych Towarów (np. na manekinie).
- RGŁ zobowiązuje się do zabezpieczenia Towaru wystawionego przez Najemcę, poprzez zastosowanie systemu alarmowego, systemu monitoringu kamer oraz udostępnieniu Najemcy klipsów antykradzieżowych.
II. Warunki sprzedaży Towarów za pośrednictwem RGŁ
- Sklep Regał jest miejscem , w którym Najemcy Półki/Stoiska, będący osobą fizyczną mogą sprzedawać swoje Towary, będące wyłącznie jego własnością.
- Osoby dokonujące sprzedaży w ramach prowadzonej działalności przedsiębiorstwa sprzedaży nie są upoważnione do korzystania z Usług RGŁ. Osoby te podlegają szczególnym przepisom prawa.
- Za ułożenie,powieszenie towarów na Półce/Stoisku odpowiedzialny jest wyłącznie Klient.
- Sklep RGŁ prowadzi sprzedaż, w imieniu i na rzecz Klienta, bez udziału Klienta.
- Niedozwolone jest zamieszczanie na Półce/Stoisku przez Najemce Towarów które:
– mogą narazić nieletnich na niebezpieczeństwo
– naruszają prawa osób trzecich
– przekazują nieprawidłowe informacje lub informacje poufne
– naruszają prawa własności intelektualnej lub są Towarami podrabianymi
– podżegają do wykroczeń lub przestępstw, dyskryminacji, nienawiści lub przemocy ze względu na rasę, pochodzenie etniczne lub narodowość.
– w szczególności, zabrania się zamieszczania na Półce/Stoisku, Towarów: artykułów spożywczych, alkoholu, broni, tytoniu, narkotyków, materiałów pornograficznych, materiałów łatwopalnych, nielegalnych kopii.
- Klient akceptuje, że w przypadku, gdy RGŁ stwierdzi, że Towar zamieszczony na Półce/Stoisku przez Klienta, jest niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub niniejszym Regulaminem. RGŁ natychmiast usunie Towar.
- Sklep RGŁ zobowiązuje się, każdorazowo, ostatniego dnia najmu, poinformować Klienta o upływie terminu najmu, poprzez wysłanie przypomnienia, na adres e-mail lub sms na numer telefonu podany w formularzu (każdorazowo usługa dodatkowo płatna 20 gr za sms).
- Po upływie terminu najmu, Klient ma obowiązek odebrać Towary ze Sklepu RGŁ, na własny koszt.
- W przypadku nie odebrania przez Klienta Towarów na czas, RGŁ zastrzega sobie prawo do spakowania Towarów z Półki/Stoiska i przechowywania ich za dodatkową opłatą, zgodnie z cennikiem RGŁ, tj. 10 złotych za każdy dzień opóźnienia odbioru.
- Towary nieodebrane przez Klienta, w przeciągu 30 dniu od dnia poinformowania przez RGŁ o upływie terminu najmu, przechodzą na własność RGŁ.
- RGŁ zobowiązuje się do dochowania należytej staranności, w celu zabezpieczenia Towaru wystawionego przez Klienta, poprzez zastosowanie systemu monitoringu, systemu alarmowego oraz udostępnieniu klipsów antykradzieżowych.
- Przedmioty drobne (zegarki,biżuteria,aparaty itp.) mogą zostać zamknięte w szklanej gablocie udostępnionej przez Sklep RGŁ. Decyduje o tym pracownik Sklepu RGŁ, sprawdzając dostępność miejsca w gablocie.
Prowizja i rozliczenie z Klientem za sprzedaż Towarów w Sklepie Regał
- Od Towarów sprzedanych w okresie najmu, Sklep Regał pobiera prowizję w wysokości 25 % brutto ( zawiera VAT ). Kwota prowizji zostanie potrącona z kwoty pozostającej do wypłaty za sprzedany Towar Klientowi.
- Wypłata środków za sprzedany Towar (po odliczeniu należnej prowizji dla RGŁ) po zakończeniu najmu dokonywana jest bezpośrednio na konto bankowe Klienta (wskazane w rezerwacji ) w terminie do 5 dni roboczych lub bezpośrednio wypłacana klientowi w Sklepie Regał w formie gotówki. Sklep Regał zastrzega sobie prawo do wypłaty gotówki w ciągu 48h.
- Klient ma możliwość wypłaty środków raz w tygodniu za sprzedany Towar jeszcze w trakcie trwania Najmu. Wypłata środków w trakcie najmu jest możliwa wyłącznie bezpośrednio w Sklepie Regał w formie gotówki. Każdorazowa wypłata w takowej formie płatna jest zgodnie z cennikiem Sklepu RGŁ, tj.1zł
III. Reklamacja i zwroty
- Umową sprzedaży objęte są Towary używane lub nowe.
- RGŁ sprzedaje Towary w imieniu i na rzecz Klienta RGŁ. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Sprzedawcą, będącym klientem RGŁ, a Kupującym. Towary sprzedawane w Sklepie RGŁ są własnością Klientów RGŁ.
- W przypadku Towarów zakupionych w Sklepie RGŁ, nie jest możliwy zwrot towarów za pośrednictwem Sklepu RGŁ.
- RGŁ nie daje gwarancji na Towary zakupione w Sklepie RGŁ.
IV. Polityka prywatności, przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane Klienta Sklepu RGŁ, jest Spółka z o.o. SAPART, z siedzibą w
Warszawie 02-001 Al.Jerozolimskie 81 lok.7.10
- Dane Klienta Sklepu RGŁ otrzymaliśmy, gdy założył on konto w serwisie internetowym wynajmijregal.pl (podczas wypełniania profilu użytkownika na stronie internetowej) lub wypełniając Formularz bezpośrednio w Sklepie RGŁ. Formularz stanowi integralną część Regulaminu Sklepu Regał.
- Przetwarzamy dane Klienta Sklepu RGŁ, ponieważ jest to niezbędne do wykonania i zawarcia umowy oraz do :
– zakładania i zarządzania kontem Klienta Sklepu RGŁ
– obsługi zamówień, które Klient do nas kieruje
– wypłacanie należności na konto Klienta Sklepu RGŁ
– kontakt z Klientem, związany ze świadczeniem usług przez Sklep RGŁ
– prowadzenie wobec Klienta działań marketingowych i reklamowych
- Przetwarzanie danych osobowych Klienta Sklepu RGŁ będzie trwało dopóki Klient nie wycofa zgody. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w każdym momencie. Cofnięcie zgody jest równoznaczne z usunięciem konta – profilu, oraz z anulowaniem umowy zawartej między Sklepem Regał a Klientem Sklepu RGŁ.
- Jeżeli Klient nie poda z jakiegoś powodu wymaganych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli świadczyć mu usług serwisu Regał. Poza wymienionymi wyżej przypadkami podanie danych Klienta jest dobrowolne.
- Regał nie udostępnia osobom trzecim żadnych danych osobowych swoich użytkowników.
- Regał gwarantuje spełnienie wszystkich praw Klienta wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych Klienta , ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Klienta. Z uprawnień tych Klient może skorzystać gdy:
-w odniesieniu do sprostowania danych: Klient zauważy, że Jego dane są nieprawidłowe lub niekompletne
– w odniesieniu do żądania usunięcia danych: dane klienta nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Administratora; Klient cofnie zgodę na przetwarzanie danych; Klient zgłosi sprzeciw wobec przetwarzania Swoich danych; dane Klienta będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;
-w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: Klient zauważy, że Jego dane są nieprawidłowe – może żądać ograniczenia przetwarzania Swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych ; dane Klienta będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale Klient nie będzie chciał/a, aby zostały usunięte; dane Klienta nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Klientowi do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub Klient wniesie sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
-w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie danych Klienta odbywa się na podstawie Jego zgody lub umowy zawartej z Nim oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny. Klient ma prawo wnieść skargę, w związku z przetwarzaniem przez nas Jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych
- Klient ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Swoich danych osobowych, gdy:
-przetwarzanie danych osobowych Klienta odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazł
-dane osobowe Klienta przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu
- Dane osobowe Klienta przechowujemy przez czas obowiązywania zawartej umowy, a także po jej zakończeniu w celach rozliczeniowych, archiwizacyjnych i statycznych. Dane Klienta są przechowywane dla celów marketingowych przez czas obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia sprzeciwu.
Polityka cookies
- Serwis wynajmijregal.pl. używa plików cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb Użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.
- Gromadzone, w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko do celów administrowania serwisem.
- Zgodnie z praktyką większości serwisów www przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. W związku z tym przechowujemy:
-adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu
-czas nadejścia zapytania, czas wysłania odpowiedzi
-nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP
-informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP
-adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link)
-informacje o przeglądarce użytkownika
- Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem wynajmijregal.pl. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania Stroną internetową. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Podsumowanie w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
- W przeglądarce internetowej jest możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych cookies.