Polityka prywatności

Przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych

Polityka prywatności

1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane Klienta Sklepu RGŁ, jest Spółka z o.o. SAPART, z siedzibą w
Warszawie 02-001 Al.Jerozolimskie 81 lok.7.10

2. Dane Klienta Sklepu RGŁ otrzymaliśmy, gdy założył on konto w serwisie internetowym www.wynajmijregal.pl (podczas wypełniania profilu użytkownika na stronie internetowej) lub wypełniając Formularz bezpośrednio w Sklepie RGŁ. Formularz stanowi integralną część Regulaminu Sklepu Regał.

3. Przetwarzamy dane Klienta Sklepu RGŁ, ponieważ jest to niezbędne do wykonania i zawarcia umowy oraz do :
   – zakładania i zarządzania kontem Klienta Sklepu RGŁ
   – obsługi zamówień, które Klient do nas kieruje
   – wypłacanie należności na konto Klienta Sklepu RGŁ
   – kontakt z Klientem, związany ze świadczeniem usług przez Sklep RGŁ
   – prowadzenie wobec Klienta działań marketingowych i reklamowych

4. Przetwarzanie danych osobowych Klienta Sklepu RGŁ będzie trwało dopóki Klient nie wycofa zgody. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w każdym momencie. Cofnięcie zgody jest równoznaczne z usunięciem konta – profilu, oraz z anulowaniem umowy zawartej między Sklepem Regał a Klientem Sklepu RGŁ.

5. Jeżeli Klient nie poda z jakiegoś powodu wymaganych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli świadczyć mu usług serwisu Regał. Poza wymienionymi wyżej przypadkami podanie danych Klienta jest dobrowolne.

6. Regał nie udostępnia osobom trzecim żadnych danych osobowych swoich użytkowników.

7. Regał gwarantuje spełnienie wszystkich praw Klienta wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych Klienta , ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Klienta. Z uprawnień tych Klient może skorzystać gdy:
   – w odniesieniu do sprostowania danych: Klient zauważy, że Jego dane są nieprawidłowe lub niekompletne
   – w odniesieniu do żądania usunięcia danych: dane klienta nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Administratora; Klient cofnie zgodę na przetwarzanie danych; Klient zgłosi sprzeciw wobec przetwarzania Swoich danych; dane Klienta będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;
   -w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: Klient zauważy, że Jego dane są nieprawidłowe – może żądać ograniczenia przetwarzania Swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych ; dane Klienta będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale Klient nie będzie chciał/a, aby zostały usunięte; dane Klienta nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Klientowi do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub Klient wniesie sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
   -w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie danych Klienta odbywa się na podstawie Jego zgody lub umowy zawartej z Nim oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny. Klient ma prawo wnieść skargę, w związku z przetwarzaniem przez nas Jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych

8. Klient ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Swoich danych osobowych, gdy:
   -przetwarzanie danych osobowych Klienta odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazł
   -dane osobowe Klienta przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu

9. Dane osobowe Klienta przechowujemy przez czas obowiązywania zawartej umowy, a także po jej zakończeniu w celach rozliczeniowych, archiwizacyjnych i statycznych. Dane Klienta są przechowywane dla celów marketingowych przez czas obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia sprzeciwu.

Przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych

Polityka ciasteczek

1. Serwis www.wynajmijregal.pl. używa plików cookies w celu dostosowania serwisu do potrzeb Użytkowników oraz w celach statystycznych. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty.

2. Gromadzone, w dziennikach logów, dane są wykorzystywane tylko do celów administrowania serwisem.

3. Zgodnie z praktyką większości serwisów www przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. W związku z tym przechowujemy:

  • – adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu
  • – czas nadejścia zapytania, czas wysłania odpowiedzi
  • – nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP
  • – informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP
  • – adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link)
  • – informacje o przeglądarce użytkownika

4. Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem www.wynajmijregal.pl. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania Stroną internetową. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Podsumowanie w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.

5. W przeglądarce internetowej jest możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych cookies.